روال کاری فروشگاه پی سی مارکت

 

1- كليه سفارشاتي که در روز های شنبه تا چهارشنبه ، قبل از ساعت 5 بعد از ظهر ثبت شوند، بنا به رعایت نوبت سفارشها برای تکثیر ارسال می گردند.

 

2- كليه سفارشاتي كه در روزهاي پنچ شنبه و جمعه یا روزهای تعطیل دیگر ثبت می شوند بعد از تعطیلات شروع به ارسال خواهند شد.

3- تمام سفارشات با پست پیشتاز ارسال می گردند.

 

4- از زمان تحويل بسته ها به پست ، 2 الی 4 روز کاری زمان لازم است تا بسته پستي به دست شما برسد . در برخی موارد و با توجه به نحوه فعالیت منطقه پستی شما ممکن است بسته با تاخیر بیشتری به دست شما برسد .همچنین در بهترین حالت ، ممکن است بسته های با مقصد تهران یک روزه به دست مشتری برسد. ( هنگامی که سفارش شما به پست داده می شود پیامکی از طرف فروشگاه شما را در جریان قرار خواهد داد. )

 

5- لطفا براي سفارش محصولات از آدرس هاي دقيق همراه با كد پستي 10 رقمي استفاده كنيد.

 

6- لطفا با ساير اعضاي خانواده يا محل كار خود هماهنگ كنيد تا در صوردت عدم حضور شما بسته را تحويل گرفته، در غير اين صورت بسته برگشت خواهد خورد. و هزینه ارسال دوباره را مشتری باید پرداخت کند.

 

7- در صورتي كه در دريافت سفارش خود با تاخير غير معقولي مواجه شديد حتما با ما تماس بگیرید.و از ثبت مجدد سفارش خودداري كنيد.

 

8- در صورتي كه در جهت ثبت سفارش با مشكل روبه رو شده ايد با ما تماس گرفته و اطلاعات خود را به شرح زير ارسال كنيد تا سفارش توسط ما برای ثبت گردد
اطلاعات مورد نياز : نام و نام خانوادگي - آدرس به تفكيك استان ، شهر و ... - كد پستي 10 رقمي - شماره تلفن - نام و تعداد محصولات درخواستي

 

شرایط بازگشت کالا

شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکنید و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه پی سی مارکتاین فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا 7 روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.

 

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه جانبی است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.