نمایش تمامی محصولات

رهگیری مرسوله پستی | صفحه جستجو

پیگیری سفارشات

در صورتی که شما سفارش خود را از طریق فروشگاه و بصورت آنلاین انجام داده باشید، می توانید هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
در صورتی که وارد حساب کاربری خود در فروشگاه شده باشید در بلوک های دست چپ ، بلوکی با نام "حساب کاربری شما" نمایان خواهد شد که شامل اطلاعات شخصی و فاکتورهای شما می باشند.
با کلیک بر روی اولین گزینه "نمایش تاریخچه سفارشات" صفحه ای شامل تمامی فاکتور های ثبت شده توسط شما بارگذاری خواهد شد.

 

در این جدول، شماره سفارش های شما (  مرجع سفارش) و مشخصات دیگری از قبیل نوع پرداخت و حمل و همچنین آخرین وضعیت در فروشگاه نشان داده می شود. با كليك بر روي ذره بين جزئيات سفارش شما قابل مشاهد است .



 

1- منتظر پرداخت فیش بانکی: در صورتی که در پایان سفارش، گزینه پرداخت فیش بانکی را انتخاب کرده باشید ، وضعیت سفارش شما در این حالت نشان داده می شود. در این وضعیت هیچ اقدامی در راستای جمع آوری و یا رسیدگی به سفارش شما انجام نمیگردد و می بایست بعد از واریز وجه ، ثبت فیش نموده تا از طریق حسابداری سفارش شما بررسی و به وضعیت "پرداخت تأیید شده" تغییر یابد.
2- پرداخت تأیید شده: در این وضعیت سفارش شما با موفقیت ثبت شده و به بخش انبارداری جهت جمع آوری اقلام و بسته بندی ارسال شده است.
3- آماده ارسال: سفارش شما بعد از طی مراحل انبارداری و بررسی اقلام بسته بندی می گردد. در این وضعیت سفارش شما آماده تحویل به بخش ارسال می گردد و تا زمانی که ارسال نگردیده و کد رهگیری دریافت نشده باشد در این وضعیت باقی می ماند.
4- ارسال شده: بعد ازارسال، شماره پیگیری (كد رهگيري مرسوله پستي) در سفارش شما درج و وضعیت سفارش شما به وضعيت ارسال شده تغییر می یابد. در این حالت پیگیری سفارش بر عهده کاربر بوده و می توانید از طریق کد پیگیری  سفارش خود را از سايت پست پیگیری نمایید.
5- معطله: در صورت بروز هرگونه مشکلی، سفارش شما به حالت معطله تغییر وضعیت می دهد. در صورت مشاهده چنین وضعیتی سریعاً با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
*** لازم به ذکر است در صورتی که بعد از گذشت چند روز، وضعیت مرسوله شما تغییر نکرد، سریعاً با پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه شماره سفارش از وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.

 

 جهت رهگیری مرسوله خود اینجا را کلیک کنید